Onze reis door Nieuw Zeeland.

12 februari 2017

Hallo, hier zijn we dan. We zijn vorige week op 2-2-2017 gestart met een goed verlopen vliegreis naar Nieuw Zeeland. We werden hartelijk ontvangen door Lorraine en Jeroen. Na heerlijk even uitrusten in hun B&B en voorbereiding vertrokken zondagmiddag naar Whakatane voor boodschappen en daarna naar Ohope waar we onze eerste overnachting hadden op vrije camping aan een prachtige baai. Lekker gezwommen en een uurtje wandelen in de zon zo rood als de bekende kreeft. Nog net niet ernstig.Vervolgens naar het schiereiland Coromandel gereden. Langs prachtige kusten en door een sprookjesachtig landschap.Via Thames in een keer naar Piha, ten westen van Auckland gereden en daar genoten van de prachtige ruige kust met zijn zwarte stranden. Zwart? Als je het zand goed bekijkt zie je zilveren, grijze en donker gele korreltjes. Prachtig.

1. Jelly van Pelt:
    11 februari 2017
    Foto's geven een prachtig beeld van jullie reis, wat een knus Campertje. Gaan jullie zeker verder volgen. Op dit moment ligt hier sneeuw wat een contrast. Enjoy your trip. Lieve groetjes Ruud en Jelly
  2. Henk Hennie:
    11 februari 2017
    Het zijn prachtige foto`s wij volgen jullie met plezier .
    Veder nog een prettige vakantie.
  3. Annie:
    Janine en Bart,

Dat is genieten. Veel plezier met het vervolg van jullie reis.
    Lieve groetjes ons.
  4. Lex en Kitty:
    12 februari 2017
    Hallo Bart en Jeanine, ziet er prachtig uit! Jullie fotografie staat op een hoger peil dan van vrienden en kennissen die eerder beelden uit Nieuw Zeeland deelden. Die vonden we maar saai. Nu beginnen we te zien waarom iedereen zo enthousiast is over het landschap en de natuur.
    We hebben jullie een sms/mms gestuurd met een ernstige inhoud, waarop we geen reactie hebben ontvangen, zodat we niet weten of jullie het hebben ontvangen. Onze vraag: zijn jullie bereikbaar en hoe? Laat ons het even weten.
  5. Huub:
    12 februari 2017
    Beste Bart en Janine, wat zijn wij jaloers op jullie! Hier is het koud en ligt er sneeuw, terwijl bij jullie volop de zon schijnt en je in een prachtige omgeving met mooie natuur zit. We zijn heel benieuwd hoe de rest van jullie reis eruit gaat zien. We volgen jullie!
    groetjes van Elly en Huub
  6. Martin en Marie Jose.:
    12 februari 2017
    Lieverds , wat heerlijk om zo te genieten. en wat fijn dat jullie het met ons delen.wij genieten met jullie mee. dikke knuffel.
  7. Frans:
    12 februari 2017
    Mooie foto's, lekker genieten denk ik ook! Ben benieuwd naar het vervolg.
  8. Rob & Loeki,:
    13 februari 2017
    Bart Janine,
    Landschappelijk is Nieuw Zeeland de wereld in een notendop.
    We blijven jullie avonturen meebeleven ten zij je met de noorderzon vertrekt, wat op het zuiderlijk halfrond gemakkeljk kan gebeuren.
    Rob & Loeki
  9. Ruud Spierings:
    14 februari 2017
    Beste Jeanine en Bart. Veel plezier daar. Wij zijn net terug uit Curaçao om ins 40 jarige huwelijk te vieren. Ook daar "rondgereden" was onvergetelijk.

Groetjes en tot ziens